Brat je bil zaposlen v reklamnem studiu, kjer je skrbel za reklamne akcije večjih naročnikov. Šlo je za različna podjetja iz vseh mogočih branž od trgovcev živil, proizvajalcev avtomobilov, farmacevtskih podjetij, živilskih podjetij, kozmetičnih znamk… V tem poslu, ki ga je opravljal z velikim veseljem je zaposlen že deset let. Njegova naloga je bila da zasnuje celotno reklamno akcijo za nekega naročnika. To je pomenilo da si poleg vodilnega reklamnega slogana izmisli še dodatne slogane, oblikuje grafično podobo, sodeluje pri scenariju in snemanju reklamnega spota za televizijo, radijskega spota, reklamnih letakov v časopisih do velikih reklamnih panojev. Danes je imel sestanek z enim večjih distributerjev električne energije. Naročnik mu je na sestanku pojasnil kakšna je njihova osnovna ideja, kaj želijo izpostaviti v reklamni akciji, kateri segment kupcev nagovarjajo, obseg reklamne akcije in okvirni proračun reklamne akcije. Ko je dobil vse osnovne parametre za izvedbo reklamne akcije se je lotil dela. Prva ideja ki mu je prišla na misel je bil slogan ugodna električna energija cena, ki je ne smete prezreti. Na osnovi tega sloga na se je lotil ostalih delov reklamne akcije. Ko so imeli sestavljen delovni osnutek reklamne akcije so povabili naročnika in mu predstavili gradivo. Osnovni sloga ugodna električna energija cena, ki je ne smete prezreti, se jim ni zdel ravno dober. Raje bi bilo nekaj kot zagotovljena električna energija cena sprejemljiva za vse.
Dogovorili so se da še enkrat pretehtajo ideje in se ponovno sestanejo naslednji teden. Tokrat je njihov slogan malček preoblikoval tako da se je glasil zelena električna energija cena sprejemljiva za vse. Slogan je bil naročnikom zelo všeč saj je poudarjal zeleno proizvodnjo električne energije. Po dobrih treh mesecih je bilo vse pripravljeno za začetek reklamne kampanje ponudnika električne energije. Sedel je v domačem naslonjaču in gledal televizijo ko se je na ekranu odvrtel spot s sloganom zelena električna energija cena sprejemljiva za vse.